Pages

Friday, January 27, 2012

Contest : Kenapa aku jadi blogger ?

Bismillahirrahmaanirrahim.

Assalamualaikum,
 Hari ini dengan penuh rasa takzimnya.., saya menjemput dan mengundang, blogger-blogger sekalian untuk join contest yang buat julung-julung kali diadakan di
www.munawwarahhusna.blogspot.com,,

pertandingan ini mudah,
anda semua tidak perlu menyumbang walau satu sen pun untuk memasukinya pertandingan ini.
tiada yuran harian,bulanan mahupun tahunan.

1. Terbuka kepada semua lelaki dan perempuan
2. Terbuka kepada semua golongan, sama ada, kanak-kanak, remaja, belia mahupun warga emas

syarat-syarat pertandingan
1. Anda mestilah meletakkan banner ini dalam post anda, ( Tajuk post anda : Kenapa aku jadi blogger)
ceritakan sedikit yang anda masuk contest ni. sertakan link blog ini sekali.

(kalau rasa hodoh sangat banner ni, buat banner sendiri ye.. jangan lupa letakkan alamat blog ini dan perkataan ' kenapa aku jadi blogger', *markah bonus kalau buat banner lain*)
2. Anda mestilah menjadi salah seorang followers blog ini., kalau belum jadi followers,  sila follow terlebih dahulu * kalau ada FB, boleh la like sekali.

3. Kemudian, sila terangkan kenapa anda menjadi blogger.

mudah, bukan?

selepas itu, anda tinggalkan link post blog anda di bahagian comment atau hantar link post blog anda ke mesej FB saya.

hadiah menarik menanti anda.!!
Tetapi, dirahsiakan terlebih dahulu.

TARIKH TUTUP:  15 MAC 2012
*sebarang perubahan akan diberitahu

OBJEKTIF PERTANDINGAN
1. Mengajak anda semua berfikir, KENAPA AKU JADI BLOGGER?


Contoh Post

Title: Kenapa aku jadi blogger?




alkisah, masa aku gi jalan-jalan, aku terjumpa satu contest di blog www.munawwarahhusna.blogspot.com, 
Kenapa aku jadi blogger? aku pun terfikir juga.. kenapa aku jadi blogger...


aku jadi blogger ni sebab aku nak isi masa lapang aku, yalah... aku kan asyik buang masa je. daripada aku buang masa, baik aku jadi blogger. tulis post. kalau post aku ni bermanfaat pada orang lain, aku dapat juga pahala. moga2 dengan terbinanya blog ni, saham pahala aku bertambah.. huhu.. apa lagi ek? hah.., aku jadi blogger juga sebab aku rasa orang yang jadi blogger ni sangat cool... serius! cool sangat!! haha aku pun tak tahu kenapa aku rasa jadi blogger ni cool,, mungkin sebab kawan aku yang cool semuanya ada blog.. hahaha!!!  jadi, aku pun cooollllliioooo jugak lah kalau aku ade blog...
hahahahahaha! Tu jekooowwwtttttt sebabnya. hihi, sebab lain, ko pikirlah sendiri... hehehehe


Tu contoh je, okey, kalau boleh takperlulah ikut post macam tu. post tu entah apa-apa sikit. sengaja buat contoh post ni entah apa-apa sikit, nanti kalau buat contoh gempak dan kaw-kaw, terambil idea korang pulak kan?

Pemenang dinilai berdasarkan isi dan penggunaan bahasa. Siapa yang terawal masuk pertandingan ni dikira satu bonus. TK!

4 resp0n dr pembaca:

Mario said...

http://www.pangkin4rest.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

CikPuan Nazly said...

http://mataayuku.blogspot.com/2012/01/kenapa-saya-jadi-blogger.html

anisalya said...

http://www.salya07.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

Muhammad Nurfirdaus said...

http://firdausibnuariffin.blogspot.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

Friday, January 27, 2012

Contest : Kenapa aku jadi blogger ?

Bismillahirrahmaanirrahim.

Assalamualaikum,
 Hari ini dengan penuh rasa takzimnya.., saya menjemput dan mengundang, blogger-blogger sekalian untuk join contest yang buat julung-julung kali diadakan di
www.munawwarahhusna.blogspot.com,,

pertandingan ini mudah,
anda semua tidak perlu menyumbang walau satu sen pun untuk memasukinya pertandingan ini.
tiada yuran harian,bulanan mahupun tahunan.

1. Terbuka kepada semua lelaki dan perempuan
2. Terbuka kepada semua golongan, sama ada, kanak-kanak, remaja, belia mahupun warga emas

syarat-syarat pertandingan
1. Anda mestilah meletakkan banner ini dalam post anda, ( Tajuk post anda : Kenapa aku jadi blogger)
ceritakan sedikit yang anda masuk contest ni. sertakan link blog ini sekali.

(kalau rasa hodoh sangat banner ni, buat banner sendiri ye.. jangan lupa letakkan alamat blog ini dan perkataan ' kenapa aku jadi blogger', *markah bonus kalau buat banner lain*)
2. Anda mestilah menjadi salah seorang followers blog ini., kalau belum jadi followers,  sila follow terlebih dahulu * kalau ada FB, boleh la like sekali.

3. Kemudian, sila terangkan kenapa anda menjadi blogger.

mudah, bukan?

selepas itu, anda tinggalkan link post blog anda di bahagian comment atau hantar link post blog anda ke mesej FB saya.

hadiah menarik menanti anda.!!
Tetapi, dirahsiakan terlebih dahulu.

TARIKH TUTUP:  15 MAC 2012
*sebarang perubahan akan diberitahu

OBJEKTIF PERTANDINGAN
1. Mengajak anda semua berfikir, KENAPA AKU JADI BLOGGER?


Contoh Post

Title: Kenapa aku jadi blogger?




alkisah, masa aku gi jalan-jalan, aku terjumpa satu contest di blog www.munawwarahhusna.blogspot.com, 
Kenapa aku jadi blogger? aku pun terfikir juga.. kenapa aku jadi blogger...


aku jadi blogger ni sebab aku nak isi masa lapang aku, yalah... aku kan asyik buang masa je. daripada aku buang masa, baik aku jadi blogger. tulis post. kalau post aku ni bermanfaat pada orang lain, aku dapat juga pahala. moga2 dengan terbinanya blog ni, saham pahala aku bertambah.. huhu.. apa lagi ek? hah.., aku jadi blogger juga sebab aku rasa orang yang jadi blogger ni sangat cool... serius! cool sangat!! haha aku pun tak tahu kenapa aku rasa jadi blogger ni cool,, mungkin sebab kawan aku yang cool semuanya ada blog.. hahaha!!!  jadi, aku pun cooollllliioooo jugak lah kalau aku ade blog...
hahahahahaha! Tu jekooowwwtttttt sebabnya. hihi, sebab lain, ko pikirlah sendiri... hehehehe


Tu contoh je, okey, kalau boleh takperlulah ikut post macam tu. post tu entah apa-apa sikit. sengaja buat contoh post ni entah apa-apa sikit, nanti kalau buat contoh gempak dan kaw-kaw, terambil idea korang pulak kan?

Pemenang dinilai berdasarkan isi dan penggunaan bahasa. Siapa yang terawal masuk pertandingan ni dikira satu bonus. TK!

4 comments:

Mario said...

http://www.pangkin4rest.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

CikPuan Nazly said...

http://mataayuku.blogspot.com/2012/01/kenapa-saya-jadi-blogger.html

anisalya said...

http://www.salya07.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

Muhammad Nurfirdaus said...

http://firdausibnuariffin.blogspot.com/2012/01/kenapa-aku-jadi-blogger.html

tinggal jejak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails